לקראת קונצרט מספר 3

דף הבית >> הקונצרטים >> קונצרטים קודמים >> עונה ראשונה >> לקראת קונצרט מספר 3

עלון לקראת קונצרט מספר 3
           
שלום למכותבינו היקרים,

אחרי שני קונצרטים מלאים בקהל נרגש ומרוצה, לא נותר לנו אלא לקוות כי סדרת הקונצרטים שלנו, "פיאנו בנטף", תמשיך לשמור על אותה רמה מוזיקלית ואותה רמת שביעות רצון של הקהל. כמובן שאנו מאמינים כי יש קשר בין השניים....


את הקונצרט הראשון הקלטנו וצילמנו, ועם הזמן נעלה את כולו ליוטיוב. הנה קליפ נוסף מהקונצרט, של הפרק הראשון של הארואיקה של בטהובן בעיבוד פרדיננד ריס ובביצוע רביעית הפסנתר הישראלית. 
 




 בקונצרט השני אירחנו את דואו הפסנתר הבינלאומי סיון סילבר - גיל גרבורג, אשר הם גם דואו בחייהם הפרטיים, לקונצרט מבריק ומהנה.  בגלל החוזה של הדואו עם חברת התקליטים שלהם לא יכולנו לצלם ולהקליט את הקונצרט, פרט לצילום המאולתר של ההדרן הקצר והעליז, אליו הצטרפה רויטל ותרמה זוג ידיים לארבע שכבר היו על הפסנתר.  


 
 


אם תקשיבו עד סוף הקליפ, תשמעו שאחד הצלילים באקורד הסיום ברח אל מחוץ לאקורד.  לא נגלה לאיזו יד מתוך השש זה קרה....

בקונצרט הקרוב תארח רויטל שני מוסיקאים מובילים: את הקלרניתן הראשון של התזמורת הפילהרמונית, יבגני יהודין, ואת הצ'לן צבי פלסר, מהצ'לנים הבכירים בארץ, לביצוע תוכנית רומנטית נהדרת. בהשראת המוסיקה, גם הארוחה לפני הקונצרט ב"מטבח של רמה" תעמוד בסימן רומנטיקה באוכל.  למרות שנותרו עוד כמעט ארבעה שבועות, רוב הכרטיסים לקונצרט זה כבר נמכרו. אם אתם שוקלים לבוא לקונצרט אנא אל תשאירו את רכישת הכרטיסים לרגע האחרון פן תתאכזבו מהעדר מקומות. על מנת להבטיח לכם מקום בכל אחד מהקונצרטים הבאים, אתם מוזמנים לרכוש מנוי לסדרה של חמשת הקונצרטים הבאים. נותר מספר מצומצם של מנויים, במקומות טובים.

נ.ב. נודה לכם את תפיצו את מכתבנו  למכריכם אשר עשויים להתעניין בסדרה.  אם מכתב זה הגיע אליכם דרך כמה ידיים, אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו, ההרשמה בתחתית דף הבית של פיאנו בנטף,  www.pianonnataf.org.il.

 
 
הקונצרט הקרוב

קונצרט מספר 3 - בעיקר ברהמס, יום חמישי 26 לינואר, בשעה 20:30
 עם יבגני יהודין - קלרנית
צבי פלסר - צ'לו
רויטל חכמוב - פסנתר
 
התוכנית:
  • וולפגנג אמדאוס מוצרט (1756-1791)  – טריו לקלרנית, צ'לו ופסנתר- "קגלשטדט" (עיבוד של הטריו המפורסם לקלרנית ויולה ופסנתר)  ק.498
  • יוהנס ברהמס (1833-1897) – סונטה לצ'לו ופסנתר במי מינור, מס. 1
-הפסקה-
  • קלרה ויק שומן (1819-1896) – רומנסה אופוס 7 לפסנתר וצ'לו
  • יוהנס ברהמס (1833-1897) – טריו לקלרנית, צ'לו ופסנתר בלה מינור, אופוס 114

 

הארוחה הקרובה
 
ארוחה לפני קונצרט מספר 3: רומנטיקה באוכל, ב"מטבח של רמה" בשעה 18:00.

התפריט:
  • להתחיל... סופלה גבינות עיזים וצאטני עגבניות שרי
  • ראשונה: סביצה של ברבוניות, אפרסמונים מוחמצים, וחצילים על הגריל
  • עיקרית: לחי עגל נימוח, מרמלדת תפוחים וירקות שורש ברוזמרין
  • לפני קינוח: אננס מקורמל
  • קינוח (יוגש בהפסקה בקונצרט): פונדו שוקולד ותותים
  
 
יין וגבינות
 

זאב דוניה, היינן והבעלים שלייקב סוסון ים מבר גיורא, יגיש ממבחר יינותיו בארוחה "במטבח של רמה" וכן בביתה של רויטל לפני הקונצרט ובהפסקה, ומשפחת הימלפרב מנטף תגיש מבחר גבינות של חוות העיזים הר הרוח.
 
מועדים ומחירים

בהמשך תוכנית הסדרה יש שינוי: הפסנתרן מתן פורת ביטל את ביקורו בארץ בחודש מאי, כיון שקיבל הצעה שלא היה יכול לסרב לה באירופה. לכן אנו מבטלים את קונצרט מספר 7, ומשנים את התאריך של קונצרט מספר 6 לתאריך של קונצרט 7 שבוטל. ראו לוח קונצרטים מעודכן. המנויים היקרים שלנו יכולים לקבל החזר כספי עבור קונצרט 7, או לקבל במקום הכרטיס לקונצרט 7 כרטיס נוסף לכל קונצרט בו יבחרו.  אנא אמרו לנו את העדפתכם.

קונצרטי הסדרה יתקיימו בימי חמישי בשעה 20:30. לפני כל קונצרט תתקיים ארוחה ב"מטבח של רמה" בשעה 18:00.

מחיר הכרטיס 110 ₪ לקונצרט, 270 ש"ח לחבילה של ארוחה+קונצרט,  ו-375 ₪ לסדרה של חמשת הקונצרטים הבאים. המקומות מסומנים, וכל הקודם זוכה במקום כלבבו. לחיילים, לסטודנטים ולתושבי נטף כרטיסי הנחה במחיר של 70 ₪ לקונצרט ו- 290 ₪ לסדרה של חמשה קונצרטים. ניתן לרכוש כרטיסים באתר הסדרה.


 היין והגבינות מוגשים לפני הקונצרט ובהפסקה בתשלום נוסף, ראו תפריט, כמו גם הקינוח של המטבח של רמה למי שלא השתתף בארוחה. שתיה חמה וקרקרים של דיטרה ועפר – אופים מיד השמונה, יוגשו ללא תשלום נוסף.
הוראות הגעה
 
להגיע לכיכר הכניסה של נטף ולחנות, רצוי עד השעה 20:00, ומשם ברגל (10 דקות, לפי שילוט) או בהסעה חינם מהכיכר אל אולם הקשתות.
כתובת האתר: www.pianonataf.org.il
דוא"ל:  pianonataf@gmail.com
טלפון לבירורים: 054-970-2345
 
 


הסתיימה העונה העשירית.
פרטי העונה הבאה יפורסמו בהמשך.

 


 
הצטרפו אלינו
מלאו את הפרטים ונעדכן אתכם על הקונצרטים הבאים!
חדשות ועידכונים
 

 


 
pianonataf@gmail.com
שאלות?  054-970-2345

לייבסיטי - בניית אתרים