תוכנית קונצרט מספר 5

דף הבית >> הקונצרטים >> קונצרטים קודמים >> עונה ראשונה >> תוכנית קונצרט מספר 5

קונצרט מספר 5

 שלישיית ירושלים
וינה, המבורג, וינה


יום חמישי 29 למרץ 2012

אולם הקשתות, נטף, 20:30
 
ירון רוזנטל, פסנתר
רועי שילוח, כינור
אריאל טושינסקי, צ'לו


 

היידן
טריו מספר 32 בלה מז'ור:
אלגרו מודרטו
אנדנטה
אלגרו


 ברהמס
 טריו מספר 2 בדו מז'ור:
אלגרו
אנדנטה קון מוטו (נושא ווריאציות)
סקרצו-פרסטו,  טריו- פוקו מנו פרסטו
פינאלה- אלגרו ג'וקוזו


 
 ---הפסקה---
 
שוברט
טריו מספר 1 אופוס 99 בסי במול מז'ור:
אלגרו מודרטו
אנדנטה- און פוקו מוסו
סקרצו- אלגרו
רונדו- אלגרו ויואצ'ה


שלישיית ירושלים
נוסדה בשנת 1989 ומאז ריגשה וריתקה את הקהל בהופעותיה בארה"ב, קנדה, אירופה, יפן והמזרח הרחוק, אוסטרליה וניו זילנד, דרום אמריקה ישראל ועוד. בפרשנותה וצלילה הייחודי, השלישייה עטורת הפרסים ביניהם הפרס הראשון ומדליית הזהב בתחרות אוסאקה הבינלאומית למוסיקה קאמרית 1999 ,ובתחרות מלבורן הבינלאומית למוסיקה קאמרית 1995 - ביססה את מעמדה כאחת השלישיות המובילות בעולם. חבריה זוכי תחרויות שונות אף הם ואת דרכם מגיל צעיר ליוותה זכייה לאורך שנים במלגות קרן אמריקה ישראל.
"נגינת מוסיקה אמיתית... מוסיקה אשר נגעה באינסופי" וושינגטון פוסט, "הצבעים הרבים אשר ברשותם העידו על סימן הגדולה העתיד להתגלות" מגזין STRAD , "הטריו הזה, שמנגן קונצרטים בלתי נשכחים" עיתון הארץ, ואכן זכו חברי השלישייה לשתף פעולה עם כמה מגדולי המבצעים של המאה ה- 20 והמאה ה-21 כגון אייזיק שטרן, פנחס צוקרמן, שלמה מינץ, יפים ברונפמן, טביאה צימרמן, זובין מהטה ועוד.
השלישייה הקליטה תקליטורים ביניהם את השלישיות של ראוול ושוסטקוביץ' (JMC) ואת תקליטור השלישיות של ברהמס אשר זכו להכרה בעולם וביקורת יוצאת דופן של מגזין  " FANFARE " היוקרתי: "שפע של שמחת נעורים, וירטואוזיות, עוצמה ורגש ניכרו בביצוע". בינואר 2011 יצא לאור מיני-אלבום דיגיטאלי, מחווה למלחין אסטור פיאצולה.
"שלישיית ירושלים" מופיעה בקביעות בקונצרטים קאמריים לצד הופעות סולו עם הקונצ'רטו המשולש של בטהובן עם תזמורות כגון הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של קלגרי, הפילהרמונית של סנטיאגו, הקאמרטה וירטואוזי ואורפאוס, באולמות חשובים כגון אברי פישר בלינקולן סנטר, קונצרטחבאו, וויגמור הול, מלבורן הול, בטהובן הלה, האלטה אופר, הקונצרטהאוס, אולם מאן, ובארץ הופיעה עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון והסינפונייטה הישראלית באר שבע. כמו כן השלישייה נוטלת חלק
בפסטיבלים בינלאומיים כגון "קולמר" ו"לה-בול" בצרפת, פסטיבל דוברובניק בקרואטיה, פסטיבל "אינזלהומברוייך" גרמניה, פסטיבל קנברה באוסטרליה, ובארץ בין היתר בפסטיבל אילת למוסיקה קאמרית כפר-בלום בגליל העליון, קשת אילון ופסטיבל ישראל.
לצד הופעותיה, השלישייה מוזמנת לכיתות אמן במוסדות שונים ברחבי העולם וחבריה משמשים כיועצים וחבר שופטים בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות למוסיקה קאמרית וסולנית.

ירון רוזנטל - פסנתר:
למד אצל בנימין אורן, פנינה זלצמן ז"ל ומארי פראייה. הוא בוגר האקדמיות למוסיקה בירושלים ובת"א. בשנת 1993 זכה בפרס הראשון בתחרות "האמן הצעיר" בירושלים, ובפרסים נוספים, בהם "מענק ברנשטיין" מטעם פסטיבל "טנגלווד" ארה"ב, "המענק הממלכתי האיטלקי", מענק מיוחד מטעם מרכז האומנויות "באנף" בקנדה ועוד. ירון מופיע כסולן עם תזמורות ובהרכבים קאמריים שונים בישראל, אירופה, ארה"ב, דרום אפריקה, דרום אמריקה ואוסטרליה. הוא מקליט עבור תחנות רדיו רבות ומשתתף קבוע בפסטיבלים בין-לאומיים כגון "פסטיבל טנגלווד", ארה"ב, ופסטיבל "באנף", קנדה , הוא מוזמן בקביעות כשופט בתחרויות וכמורה בכיתות אמן, ירון חבר סגל האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים.

רועי שילוח - כינור:
למד אצל חיים טאוב והופיע לראשונה כסולן עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בגיל 12 . מאז הופיע עם תזמורות רבות ביניהן עם הפילהרמונית הישראלית בסיור לאירופה ולקנדה, ועם הפילהרמונית של ברלין, הסימפונית של לונדון, ה"רויאל פילהרמוניק" של פלנדריה, תזמורת הרדיו של פרנקפורט, גרמניה, הפילהרמונית של סופיה, בולגריה, התזמורת הקאמרית סנט-פול, ותזמורות רבות ברחבי אירופה. רועי שילוח מופיע ברסיטלים רבים ברחבי אירופה, קנדה, ארה"ב, ארגנטינה וברזיל. הוא מוזמן בקביעות כשופט בתחרויות וכמורה בכיתות אמן, רועי חבר סגל האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. הוא מנגן בכינור המושאל לו מקרן רייטמן טוברט, מנדוזה, ארגנטינה.

אריאל טושינסקי – צ'לו:
למד אצל מרסל ברגמן, חיים טאוב וצבי הראל, את לימודי ההמשך עשה עם אלדו פריסו באוניברסיטת" YALE " בארה"ב במילגה מיוחדת, ועם ברנרד גרינהאוז.
מרבה להופיע עם אמנים חשובים וזכה לשתף פעולה עם אייזיק שטרן ז"ל, יפים ברונפמן ואחרים, ומשתף פעולה עם מוסיקאים בני דורו כגון גיא בראונשטיין, אלבן גרהרד, גו' יאנג ביק, אברי לויתן, עמיחי גרוס וכו'. הופיע כסולן עם תזמורות שונות ביניהן הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של קלגרי, הפילהרמונית של צ'ילה, הסימפונית ראשון לציון, הסינפונייטה הישראלית ועוד.
אריאל מופיע בקביעות בפסטיבלים בין-לאומיים ביניהם פסטיבל רולנדצ'ק, "וילה מוסיקה" בנוישטאדט,פסטיבל "אינזל-הןמברוייך" שבנוייס, פסטיבל "באנף", קנדה, פסטיבל "דוברובניק" בקרואטייה, פסטיבל "קנברה" באוסטרליה ועוד.
בשנים 2009 ו- 2010 שימש כראש הקתדרה לצ'לו ב Foundation García Fajer" " שבספרד, חבר לשעבר בסגל האקדמאי באקדמיה למוסיקה ולמחול ירושלים.
הוא מנגן בצ'לו המושאל לו מקרן רייטמן טוברט, מנדוזה, ארגנטינה.

 

                                                                      ארוחה לפני קונצרט 
 
פיוז'ן של מעורב ירושלמי, שניצל ושטרודל...

המטבח של רמה, נטף, 18:00

 
ניתן לרכוש חבילה של ארוחה+קונצרט:


 

פתיח:
 מוס פלפלים וירקות עונתיים

ראשונה: 
חזה ברווז בתבשיל מעורב ירושלמי ופסטה בשלל צבעים

עיקרית:
 סינטה עטופה בבריוש תבלינים, קיש שום ירוק ורוטב פורטובלו

לפני קינוח:
 שלוש וריאציות של תפוח

                           קינוח (יוגש בהפסקה בקונצרט):
 גלידת פיסטוק על פילו וריבת חצילונים

 


להורדת התוכניה לחץ כאן
 
 


הסתיימה העונה העשירית.
פרטי העונה הבאה יפורסמו בהמשך.

 


 
הצטרפו אלינו
מלאו את הפרטים ונעדכן אתכם על הקונצרטים הבאים!
חדשות ועידכונים
 

 


 
pianonataf@gmail.com
שאלות?  054-970-2345

לייבסיטי - בניית אתרים